Publiceringsdatum: 16 mar 2023

Aktiviteter för nyinflyttade

Söndag 19 mars anordnar Gällivare kommun vinteraktivitet för nyinflyttade. Oavsett om du är hemvändare eller har blivit gällivarebo för första gången är du välkommen!

Följ med på en guidad busstur i samhället med guide Karin Niva. Efter guidningen får de som vill följa med till Dundret och Fjällstugan för musik, mingel och storytelling med riksspelman Daniel Wikslund. Här får även deltagare från förra aktiviteten som anordnades ansluta.

När: söndag 19 mars. Guidad busstur kl. 12–13.30, Dundret ca kl. 14–16.
Anmälan: via e-post till magdalena.forsman@gallivare.se, senast fredag 17 mars kl. 12.00. Vid anmälan är det viktigt att det framgår namn och antal personer som anmälan avser. Gäller endast folkbokförda i Gällivare kommun.

Om du har några frågor kontakta inflyttningslots Magdalena Forsman.
E-post: magdalena.forsman@gallivare.se

Glöm inte att ta din ”ny i Gällivare-goodiebag” innan du går hem.

Hoppas vi ses!

Activities for new residents

On Sunday, March 19th, Gällivare kommun organizes a winter activity for new residents. Regardless of whether you are returning home or if you have become a resident in Gällivare for the first time, you are welcome to join!

Join us on a guided tour of Gällivare by bus. After the tour, those who want to are welcome to come to Dundret and Fjällstugan for music, mingle and storytelling. Participants from previous organized activities are welcome to join for this part.

Sunday, March 19th. Guided tour by bus at 12–1.30 pm. Dundret approx. 2–4 pm.

Register by email to magdalena.forsman@gallivare.se, March 17th at the latest. Don't forget to clarify how many people you want to register for and their names. Only for registered residentials in Gällivare.

If you have any questions, don't hesitate to get in touch with Magdalena Forsman:
Email: magdalena.forsman@gallivare.se
Telephone: +46 970-81 89 04

Don’t forget to take your ”new in Gällivare goodie bag” before you leave.

Hope to see you there!

2023-03-21